I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches. :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday 4 November 2011

penderma lemak dperlukan.

haihai. lame ai tak update kn? hehe.dah bebas la konon. tapi tetap terperangkap dengan kekangan tidur, layan movie/drama korea  yg slalu nye aku tak layan. tapi tah rasa terminat la pulak. dan tak lupa kekangan makan yang tak berhenti. dan semua tu buat aku tak da mase nk update segala benda ni. hehs. this few days sangat 2 la happy and i didn't hve any problem yet with the keding ketulang..semalam i timbang berat tau. tau berat i berapa? jgn terkejut.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
35 KG . AGE 15.

macam model tak? ok. sila muntah.
phuiiihhh. memang tak normal la kan. skinny. keding. lidi. bmi aku memang tak payah nk bagitau la. buat malu je. ingt lagi cikgu cakap aku mangsa kebuluran. what the? banyak alternatif dah dijalankan tapi memang tak berkesan langsung. makan memang dah tak terkawal 24/7 asyik  nak melantak je. tak naik2 jugak. haiyoo. so conclusion nye penderma lemak diperlukan sesangat. hehe. i'm kinda stupid today.




tapi saya sungguh bersyukur kerana tak mempunyai masalah yang selalu rakyat malaysia hadapi. obesiti. gemuk tu takpe. its cute. siyes. dan aku suke betul dgn people yg saiz XL tapi still love theirself and confident dengan diri dieorang. itu memang insan yg hebat. ''we're equally beautiful. some of us know it. and some of us are still trying to figure out that".




but sometimes aku rase its okay to have this kind of body shape. the most important aku sihat and aku keding mmg naturally bukan nya sebab aku practice bulimia or what so ever.memang la bila pakai jeans tu nak menyorok belakang tiang pon boleh. tapi siapa dalam dunia ni yang ada perfect body? artis yg hot lagi mantop tu pun still nak cucuk situ sini. jadi loves your body tak kira la saiz apa. u are beautiful.




enough tulisan i hari ni. its 3.00 am and aku celik lagi segar. so babai uolllss. :)

1 comments:

Post a Comment