I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches. :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday 15 September 2011

the time has come(-,-)

ready or not? tak bole kasi kate putus.kalau ikot hari ni 18 hari lagi. tapi aku sempat update2 lg.konon tak takot la.padahal tuhan saje tau. 3 years aku tunggu bende ni, n bile time masenye rase macam taknak!kalau cerite kat mak memang dah kene leteran la.so berdiam diri lebih baik dan luahkan sumenye kat kertas pmr tu nanti ye cek adek.speechless.shivering. tak tau nk ungkapkn rasa.uhh.kadang2 rase macam tak percaye.ALLAH.takotnya tuhan saja tau. tapi kite selalu ingat ape yang mak kite cakap dulu,,''KALAU BERUSAHA, TAK PAYAH RISAU TUNGGU JE RESULT,, TAPI KALAU TAK BERUSAHA, RISAULAH HABIS HABISAN.'' macam tak membantu je ayat tu kan? err. aku rase aku berusahe kowt.hehe, yela blaja malam sampai ade eyebag yg burok, buku latihan math dah khatam, habis duit kene beli baru.tergedik2 lari pggl cikgu sebab dalam kelas malu nk tanye cikgu.mata pon dah rabun sebab besarkan mata waktu nk bace ape yg tulis kat whiteboard.kertas pon belambak lambak sampai tak reti beza kertas sains dengan geografi.err. yg tu sume usaha kan? kalau x.. i'm in trouble.emhh. now, aku really da letak sume pd takdir. aku da blaja 3 taun. pandai x pandai biarjela. now, JUST JAWAB PMR! :)
peace!i'm ready.:)

0 comments:

Post a Comment