I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches. :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 9 August 2011

my kakak e-day

baru2 ni, my sister lengg(nme sbnr noraini tapi nme manje die burok sikit).. engage.huhu.. aku yg penat tahap gaban. mane taknye. tahla aku kene bagi kids gule2 ..bukan kids je.. mak budak pon same.. kene bagi kipass. ape bende tahh.. haii.. nak dudok pon tak bule..sabar je la..kalo aku tak bagi muke da nak macam nak telan aku je.2 days b4 tu.. kak from kedai pelamin datgng umh nk bina pelamin tu laa.. tension aku.. nak tengok tv pon tak bole..
so tu la hasil nye.. tema red n white. tapi yang saket ati nye.. family aku sume pakai baju wane nak dekat same. aku sorang je tersesat.tahla nak pilih baju punye berjeman. biasela badan macam batang lidi memang susah la nak cari baju.. akhirnye, pilih punye pilih dapat la baju ni...
baju wane itam panas nak mampos!huhu.
   
but.. the highlights of that day is,.................
miss NORAINI!!! beautiful+annoying 
haha.. and ni gadis yang really sakitkan ati aku that day is.......
miss azie. bontot! eerrhh.. geram! 
n tidak lupe pada suasana hari tu yang memang best and memenatkan...but overall, perut kenyang+dapat feedback pon yg positive+tido pon lena.
tapi.. kiteorang masih tak lupekan tradisi.. iaitu bergambar!yayyy!!banyak jugak pic yg kiteorang sempat tangkap walaupon dalam kesibukan yang amat sangat.ini menunjukkan anak2 dahalan sumenya berjiwa kental.
hehe.. menempek je aku ni..

kiss dalam keterpaksaan..
kegedikskan terserlah!!
petang tu ramai sedara da balek jadi kami bertiga sempat membelasah sebiji kek, berketul2 ayam. beberapa biji buah dan akhir sekali kita semua tidor laaa....
.......
.......
.......
lastly.. insyaAllah tak lame lagi aku akn tulis pasal wedding pulak nanti.:)

0 comments:

Post a Comment